Trobada d'intercanvi entre empreses i Ajuntament

Divendres, 7 d'abril
La 2a trobada empresarial Hello Partners ha reunit empreses de Viladecans per parlar dels diferents projectes que s'estan desenvolupant des de l'Ajuntament.
Durant l'acte la 3a tinent d'alcalde d'Empreses, Innovació i Ocupació Elena Alarcón ha explicat que “Hello Partners és una fòrmula àgil i dinàmica on compartir els vostres interessos i necessitats per incorporar nous projectes o donar continuïtat a d'altres ja existents”. En la seva intervenció ha aprofitat per recordar a les empreses els serveis que els hi ofereix Can Calderon i ha destacat la millora dels indicadors econòmics a la ciutat pel que fa a assalariats i al número de treballadors que tenen les empreses.

Durant la trobada Hello Partners s'ha fet balanç de diversos programes realitzats durant 2016 com ara el Mentoring empresarial o el Food and IOT. També hi ha hagut espai per presentar nous projectes per a aquest any com el basat en el lideratge i la innovació o un altre que té com a objectiu ser una acceleradora de projectes empresarials. A més, també hi ha hagut espai de debat entre empreses, Ajuntament i associacions empresarials.