32 persones participen als Plans d'Experienciació Laboral 'Incorpora't'

Dimecres, 11 de gener
L'Ajuntament de Viladecans acaba de posar en marxa els Plans d'Experienciació Laboral 'Incorpora't' que s'emmarquen dins del Pla de Xoc Municipal. Durant sis mesos ocuparan a 32 persones de la ciutat, la majoria de més de 40 anys, que estaven a l'atur sense prestació o subsidi amb l'objectiu d'oferir una oportunitat de millora de les competències laborals a aquests ciutadans i ciutadanes.
Amb l'inici del projecte, l'alcalde Carles Ruiz ha volgut donar la benvinguda a aquests nous treballadors explicant que espera que l''Incorpora't' els serveixi “per recuperar l'autoestima i donar marge per trobar noves oportunitats laborals”. L'alcalde ha volgut destacar que “aquests mesos seran tractats com un més dins l'Ajuntament".

De les 32 persones contractades 7 treballaran d'auxiliar administratiu, 3 de conserge, 15 de peons de manteniment i 6 d'oficial de 2a de diferents oficis.Tal i com es va acordar al Ple a partir de la moció 'Anem a mil' rebran una retribució mínima de 1.000 euros. A més, per portar a terme la tasca d'orientació, acompanyament, formació i accés al mercat de treball l''Incorpora't també ha contractat per 12 mesos una tècnica d'ocupació.