ELECCIONS MUNICIPALS 2015

Dijous, 4 de desembre 2014
Cens d'Estrangers Residents a Viladecans

Les persones majors d’edat residents a Viladecans, nacionals d’algun país de la Comunitat Europea o dels països següents: Bolívia, Cabo Verde, Xile, Colòmbia, Corea, Equador, Islàndia, Noruega, Nova Zelanda, Paraguai, Perú i Trinidad i Tobago, podran votar en les eleccions municipals.

Per poder exercir el dret a vot caldrà inscriure’s al Cens Electoral. Per això la Oficina del Censo Electoral ha enviat una comunicació per facilitar-ne la inscripció. El termini de presentació de les sol·licituds d’inscripció al cens electoral és de l’1 de desembre fins el 15 de gener de 2015.

Les inscripcions es podran fer telemàticament, per correu postal o en l’Oficina de Viladecans Informació, situada a la Plaça Europa núm. 7.

Per a més informació es pot consultar la nota de premsa de l’Instituto Nacional de Estadística annexa.

Font : INE-Oficina del Cens Electoral