El futur del Polígon Centre arriba a un consens

Divendres, 7 d'abril
Després del treball colze a colze durant més d'un any entre l'Ajuntament i representants polítics, empresarials, socials, sindicals i veïnals, la Comissió i les seves tres taules de treball han establert els criteris del nou document urbanístic del Polígon Industrial Centre.
Un cop aprovades en el Ple de febrer, les modificacions previstes s'han presentat en Audiència Pública a la ciutadania. El nou projecte integra el Polígon Centre amb la ciutat.

La mobilitat i connectivitat es millora perllongant l'avinguda Segle XXI fins al carrer de l'Agricultura per convertir-la així en un eix de la xarxa viària municipal i facilitar l'accés a la C-32. A més, el Polígon Centre mantindrà el seu caràcter industrial actualizant la normativa a les necessitats empresarials d'avui en dia. El procés participatiu ha estat clau per arribar a un projecte de consens. El periode d'al·legacions a aquest projecte és fins el proper 2 de maig.