Municipis marroquins mostren els seus projectes comunitaris a Viladecans

Dimarts, 14 de març
El projecte liderat per Viladecans de cooperació directa entre ajuntaments del Baix Llobregat i 10 municipis de la regió de Marrakech arriba a la seva fase final.
Durant aquesta setmana alcaldes i representants polítics marroquins han visitat la comarca per exposar els resultats d'aquest projecte que va iniciar-se l'any 2015. A més de Viladecans, la delegació marroquina visitarà també els altres municipis del Baix Llobregat implicats: Esplugues, Sant Joan Despí, Sant Vicenç dels Horts i Gavà. Aquest projecte de cooperació ha comptat també amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

Durant aquests anys del projecte, s'ha treballat perquè els municipis marroquins incloguessin en els seus plans de desenvolupament comunitari la participació ciutadana, la perspectiva de gènere i la transparència. A través de l'acompanyament durant la implementació d'aquests plans, seminaris, visites d'intercanvi i sessions de formació, s'ha enfortit la descentralització i el treball polític local en aquests municipis marroquins.