Menú de navegació

 

Itineraris a peu

 

Viladecans a Peu

Xarxa d’itineraris urbans saludables

Està formada per 7 itineraris que ofereixen la possibilitat de fer rutes a peu per dins de Viladecans amb un esforç moderat i sense preparació física especial. 

En cada itinerari també estan indicats els parcs i mobiliari urbans que us anireu trobant mentre camineu i que podeu utilitzar a diari.

La tendència actual i creixent al sobrepès i l'obesitat demana que ens belluguem per no quedar-nos "oxidats". D'aquí ve aquesta proposta d'itineraris saludables que us fem: perquè l'activitat i l'exercici físics prevenen malalties lligades al sedentarisme, i també complementen el tractament d'aquestes afeccions.

Per la vostra salut i el coneixement de racons especials de Viladecans... gaudiu d'aquests camins!


Consells i recomanacions

  • Utilitza un calçat i roba còmodes.
  • Durant la passejada, hauries d’anar a una velocitat agradable que et permeti parlar.
  • Recorda portat aigua i anar bevent durant el recorregut, sobretot quan fa calor.
  • Evita les hores de màxima insolació.
  • Camina sota l’ombra, porta barret, ulleres de sol i protecció solar.
  • Després de menjar evita fer activitats intenses, ja que poden interferir en la correcta digestió dels aliments.
  • Recorda portar rellotge durant la caminada.
  • Cal que respectis les normes de seguretat viària.
  • No t’oblidis de respectar l’entorn.
  • Anima algun familiar o amic perquè camini amb tu.